Trevlig kväll

Nu har jag varit i väg på något som kallas KVÄLLSMAT i Immanuel. Det är för människor över 20 som träffas och äter lite kvällsmat och har en andakt!! Efter några gånger att har tjatat på en viss person, utan att nämna namn, så följde personen med idag - det var oxå nice!! (Hoppas att du med tyckte det eller ska jag boxa ner dem nästa gång??!!) Idag var det verkligen super trevligt...jag har lärt känna massa nya människor - det är spännande!! Vi fick äta varm smörgåstårta...det hade de fixat mycket bra!! Nästa söndag är det sista gången, men som tur är så drar det igång efter sommaren!!! Bor du i Jkpg och läser detta så tycker jag HELT KLART att du ska lägga detta på minnet till hösten...så med andra ord boka in söndags kvällarna redan nu..:D

Jag har inte skrivit nåt om konserten igår i Allians...men men jag skriver bara kort (det skulle ta så mycket plats annars), det bästa var helt klart när Frank sjöng och spelade piano - då rös jag i hela kroppen av både musik och text! Jag fattar egentligen inte hur högt han kan sjung, jag menar inte att ha sjunger stark utan att han kan sjunga höga toner. Det är sjukt högt, men såå bra sjunget!! Det är coolt - bra Frankie!!

Imon är det.....ja, gissa....SJÄLVSTUDIER igen!! Men men jag ska vara lite nyttig och skriva lite på en samlings planering i förskolan. Sen ska jag och Carro ut i naturen och kolla lite...en promenad till Stadsparken blir det allt - hoppas att det INTE regnar bara!! Kvällen kommer att innehålla körövning...Kören ska förresten sjunga på gudstjänsten den 3 juni kl 10 i Allians, så kom gärna och lyssna då..:D

Nu är det klart slut från mej!!
Må så gott!! Kram mli

PS: Du har väl INTE glömt att GRATTA din mor??!! Det är nog liiiiite försent nu ändå, men....

Kommentarer
Postat av: Linda

de va helnice...hänger lätt på till hösten :) jag kanske inte hamnade vid världens roligaste bord...men vadå?! :)

2007-05-27 @ 22:58:46
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: x MY

mm, han var verkligen grym på att sjunga, Frankie. Värsta höga tonerna fick han ju fram. =) Hoppas att du vaknar snart, så vi kan käka frulle ihop - jag har tråkigt.

2007-05-28 @ 09:19:50
Postat av: Linda

de låter inte helt fel heller =) älskar frulle, bästa målet på dagen :)

2007-05-28 @ 11:44:56
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0