Åh, vilken härlig da

Nu är det egenligen sängdax som råder för mej, men vad gör man när man inte är trött liksom?? Så då tänkte jag att jag kunde lägga in ett nytt inlägg...för det var ett tag sedan nu (ja, jag uppdaterar ju i alla fall mer än E..:P)

Idag har det varit en riktig skrattig idag...åh, va det är härligt!! Men det har även varit en del stress med. Ja, anledningen till att jag fick stressa var att jag glömde bort en sak idag och kom 30 minuter försent!! När jag upptäckte att klockan var så mycket som den var, så blev det bara till att kuta upp för den branta backen upp till Mariebo!!! Till en början trodde jag att det var klockan i köket som gick fel och var tvungen att kolla mitt armbandur, men efter att ha kollat mobilen (och två missade samtal + röstmeddelande) så insåg jag att klockan verkligen var 30 minuter efter avtalad tid...!! Svettig och varm (röd som en tomat i fejjan) kom jag i alla fall fram...Detta tillhör inte vanligheterna att jag brukar glömma bort saker eller att jag brukar komma för sent, så jag är faktiskt lite förvånad över mej själv idag!! Jag undrar vad det var som distraherade mej...??!! Men men jag är ju "bara" en människa...

Nu på kvällskvisten har jag o E varit på Kaffé Paus med några nya poolers! Större delen av de tre timmarna ägnade vi till att skratta, vi vi fikade ju med - men det tog ju tyvärr slut efter några skedar. Jag åt Hallon- och björnbärspaj med vaniljsås, den är verkligen till att rekommendera!! Jag lyxade även till det med en cola!! :D

Tack alla ni som jag har träffat idag som har gjort dagen så bra...!!

Kramar till Er alla!!

PS: Carro, idag känns det!!

Kommentarer
Postat av: Linda

kafépaus är lätt bäst :) åh va är de fr nya vänner om man kan få fråga...någon som kanske gjorde dej så "distraherad" att du glömde tiden ;-) :p

2007-05-31 @ 08:29:04
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Carro

OJ, jag fick en egen hälsning..! ;) Bra att det känns! Jag kan meddela att det gör så här oxå..! Hoppas du hänger på ikväll igen!? Jag ska pumpa! ;) Kram på dig!

2007-05-31 @ 10:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0