Målar väggar...

...ja det är vad jag har gjort de två senaste dagarna. Jag har ett lite projekt här i Jkpg, det är att måla om mitt vardagsrum, så nu är det bara lite kvar...Ja, nu kanske du undrar vilken färg det är....det är vitt och det ska bli en svart fondvägg med! Jag hoppas att det blir bra, men vem vet...smaken är som baken! Efter att ha målat i två dagar känner jag mej en aningens trött i kroppen, höger arm är riktigt trött efter dagarnas arbete. Imon är det sista dagen med måleriet, sen är jag klar!! Det har varit som en liten djungel här hemma i lägenheten...jag har flyttat möblerna hit och dit i rummet. Inte en enda sak har varit på sitt ordinarie ställe, men nu idag har sängen äntligen kommit tillbaka till sin plats och skrivbordet (har suttit på golvet och skrivit innan)...Ja, vi får se vilket resultat det blir - den som lever får  se!

I går var jag hos Linda på en liten grillkväll. Det var verkligen mysigt!! Vi satt inne på Lindas innegård, där temperaturen var helt lagom, solen lös inte där som tur var för det hade nog blivit för varmt!! Det var verkligen super hett igår...Efter en stunds grillande och pratande så gick vi in och tog lite glass på Lindas balkong - musigt!!! :D Där på balkongen blev det snack om ditt och datt....Tack Linda för en go kväll!! Linda har förövrig varit här och kollat på måleriet och som tur var så kom hon in i min lilla djungel...

Imon blir det:
♥ Måla klart
♥ Tvätta lite
♥ Fixa med lite andra saker i lägenheten, typ s-ordet
♥ Åka hem till mor och far (om jag är klar till dess)

Nu är det verkligen dax att sova...Må så gott mina vänner i solen!! Njut medan den är framme....!
Kramar till Er alla!!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0