Hoppsan... -30 min.

Idag har jag jobbat från kl 6.45 till 15, men när jag kommer hem och sitter vid köksbordet så inser jag att jag har slutat en halvtimme för tidigt....:S Hehe, det var lite klantigt av mej...men jag som ALLTID brukar sluta kl 15 när jag har A3 passen, men men idag hade det smugit sig in en A5a...det var ju bara till att ringa till chefen och be om ursäkt och be om att få ta igen det imon...Det var inga som helst problem - tur att man har en mycket bra chef! :D Men jag måste erkänna att jag tycker att det är lite pinsamt att jag missade det, med tanke på att jag reflekterade över det i går innan jag gick och la mej...Ja ja, sånt händer, tur att det inte bara är jag!! Börjar jag bli gammal eftersom jag glömde det??

Jag måste erkänna att jag tycker det är skönt att jobba...jag hade verkligen inte fixat att ha nåt att göra under hela lååånga sommaren...två veckor var bra med lite ledigt (eller en vecka med bara slapp eftersom jag målade en hel vecka). Nu har jag bara några veckor kvar att jobba...typ 6! Jag vill oxå säga att jag saknar skolan lite...eller ganska mycket - jag gillar verkligen att plugga!! Nu när jag sitter här i datorstolen så inser jag att jag använder verkligen ganska ofta - stämmer det?

Jag tänkte att jag skulle slänga in en lista lite senare idag...

Må gott...!
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

va då ska va ärlig jämt...30min hit eller dit :p på mitt jobb är de bara hela timmar som räknas, o knappt de :)

2007-06-25 @ 18:05:26
URL: http://lindaijnkoping.blogg.se
Postat av: Kombon

oops! Åldersvarning där tycker jag allt ;-) Saknar dig, hoppas vi ses snart! Kram

2007-06-25 @ 18:29:33
Postat av: Helena

jag kan hålla med om att det kan va kul å gå till jobbet ibland så man får träffa lite folk. Annar skulle man ju bara sitta hemma å uggla...
Hoppas allt är bra med dig!
kram

2007-06-25 @ 19:36:23
URL: http://hemmyh.blogg.se
Postat av: Helena

Föresten du, det finns tabletter man kan äta för att få bättre minne... =)

2007-06-25 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0