Full rulle

Hej hej!
Nu var det ett tag sedan jag var här inne och uppdaterade igen (jag är verkligen dålig på detta). Fast en av förklaringarna till att jag inte varit här inne är att jag har haft fullt upp med saker att göra denna vecka! Massa med redovisningar, ja iaf tre stycken. Sedan har min kära broder tagit studenten, vilket har inneburit lite fix för mej som syster ryster! Nu är i alla fall stressen slut och jag har hittat hem till skogen. Ja, här ska jag vara till måndag därefter bär det av till Jkpg där jag ska fixa och dona lite i lägenheten...men på torsdag är det hem-hemma som gäller igen, där jag kommer att tillbringa stor del av sommaren - jag ska jobba!

Idag har det varit en slappa-dag med sol sol sol - härligt att den ÄNTLIGEN kommit! Det började med att jag vakande i en bastu, ja mitt rum var så varmt så att det kändes som en bastu (det är säkert fler än jag som har känt det i natt). Sen blev det lite frulle med HELA familjen. Mamma hade lagat "tomtegröt", vilken lyx alltså, att bara sätta sig och äta utan att ens lyfta en finger! Det kallar jag PENSIONAT! Resten av dagen har innehållit lite shopping i stan med delar av familjen ( jag handlade inte något..:D ) Förövrigt under dagen har jag varit lekledare till våra helgbarn, T & N! De är för goa - jag har äntligen fått två syskon till! Jag som alltid har önskat mej en lilla syster, nu i en ålder av 21 år har jag fått mitt önskan uppfylld, dessutom fick jag en lillebror med :D Härligt med barn!

Imon är det studentfest för min bror E och hans kompisar. Jag och en annan kille ska vara värdpar under festen, så det är nog bäst att jag går och lägger mej nu så att jag är pigg och glad och klarar min "svåra" uppgift...:D

Må så gott!!
Kramar från mej till Dej!

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas festen blir trevligt...hrligt när man kan va ute!! du jag pratade me Emmy igår på msn o vi tänkte att om hon kommer upp på måndag kunde vi grilla lite på kvällen där...man får ju passa på när vädret är så härlig!!!

2007-06-10 @ 09:11:07
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Helena

Skönt att få bo hemma hos mamma lite! Men man blir verkligen bortskämmd...
Hoppas att du får en jättebra sommar, vi kanske ses nån gång. Men glöm inte bort att uppdatera här lite, så jag får veta vad som händer! Ha det jättebra. Kram

2007-06-11 @ 12:55:18
URL: http://hemmyh.blogg.se
Postat av: madde

nu har jag skaffat en också...

2007-06-12 @ 11:02:22
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0