Det var ett tag sedan!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, jag har fått idetorka igen...!! Jag hittade en liten "lista" från Lindas blogg, så här har jag fyllt i den:

Vad är det bästa med svensk sommar?
Varma och ljusa kvällar...så med andra ord SOLEN! Lukten av all grönska är inte heller fel...:D
Vad har du för semesterplaner?
Typ jobba, gå på bröllop, HÖNÖ...
Vad ska du göra på midsommar?
Ja...det blir till att jobba på midsommarafton...
Favorit sommar maträtten?
Jag svarar som de flesta andra...grillat!
Ditt bästa sommarminne?
Det måste vara någon av alla mina år på HÖNÖ eller när man var liten och var nere i mormor och morfars sommarstuga...Som du kanske märker så kan jag inte presicera mej mer än så...!! Det finns såååå många underbara minnen som inte går att favoritisera, alla bär de på sin egen charm!!

Här kommer lite annan infromation som kanske kan vara intressant...???!!!
Idag har mamma och min yngsta broder varit här på shopping...det har varit mycket trevligt!! Kul att se dem efter några veckor från att inte har varit hemma hos dem!! Det blir till att träffa dem ännu mer på fredag då broder  tar studenten!! :D

Imon är det Nationaldagen...då blir det picnic med några goa brudar!!! Jag har lovat att baka chokladbollar, undra om jag kan hålla mitt löfte?!!

Nu ska jag VERKLIGEN gå och sova!! GO NATT!
Kramar Mli

PS: Har inte städat idag, gör inte det så ofta som det kanske låter Helena. Hoppas att du hade en bra f-dag igår!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Okej, då kan jag va lugn =)! Hoppas du hade en bra dag i går med goa chokladbollar!! Skönt med sommarlov nu, men hur ska du göra. Ska du va kvar i Jkpg eller ska du bo i V-landa?
Kram

2007-06-07 @ 09:51:57
URL: http://hemmyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0