Quinoa

Jag känner att jag måste ta och förklara vad det är för något...Det har man istället för couscous eller ris. Det är ett frö som är ett av de mest näringsrika fröer. Det innehåller nyttiga fettsyror, hög proteinhalt och hög kostfiberhet...det smakar mums! Man kan äta det istället för kött och mjölkprodukter! Jag har lärt mej det på det lysande programmet " Du är vad du äter"

Så här ser det ut och kokas i 15 min:



Hoppas att ni har blivit lite klokare nu som har undrat....=)
Lycka till om du nån gång får för dej att äta det...mums!
Kram mli

Kommentarer
Postat av: madde

Det såg faktiskt gott ut.. eller det kan nog bli när det är klart. Får man prova någon gång. Skönt att ha börjat skolan igen du som har längtat?
Kram

2007-08-22 @ 11:48:05
URL: http://madde86.blogg.se
Postat av: Linda

lite småförlaman känner jag mej allt...är så himla stel so dom första stegen jag går när jag har rest mej är helt lustiga :) ska vi ses på fredag eller hur blir de me dina släktingar som skulle hälsa på å så?? kram

2007-08-22 @ 15:21:55
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0