It´s the final countdown

Nu är det bara i morgon med att jobba sedan är sommarvikariatet klart...Det ska bli så skoj att komma tillbaka till skolan och alla dess rutiner...!! Inte för att jag inte har trivts på mitt jobb för det har jag mer än väl, det är bara det att jag tycker det är så kul att studera ja att lära sig!!

Jag kommer att åka till Jkpg på söndag tillsammans med familjen. Vi ska greja lite i min lägenhet...det ska bli skönt att fixa klart det mesta i mitt rum som inte har gjorts på ett bra tag...sedan har jag ju lovat en herre att fixet skulle vara klart innan skolan så att det inte skulle rinna ut i sanden ytterligare en gång. Så nu är målet nära....

Måste kila nu och fixa lite packning....

Vi ses i Jkpg!!!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt med bara en endaste dag kvar :D

2007-08-17 @ 23:24:18
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0