Inköp: en suuuuper bra CD

Den heter Salah och är super bra! Jag inhandlade den på Nya Musik tillsammans med min kusse A. Just nu håller jag på att rippa den så att jag kan få in denna underbara musik i min iPod så att jag kan lyssna på den när jag vill.....=)

Idag har jag haft besök av min faster och hennes man. Jag hade lovat att bjuda på lunch när de kom, vilket jag hade färdigt till bestämd besökstid...Jag bjöd på fetaost- och oliverbiffar med klyftpotatis och tzatsiki. De gillade det så att det var ju tur...Efter att maten sjunkigt undan så begav vi oss ner till city för att strosa lite i affärerna. Efter besök i ett antal butiker så mötte vi upp kussen och gick och fikade på Bernads. Fika e gott!! Där tjattrade (stavas det så??!! hoppas att ni fattar ändå) vi ett bra tag...sen skildes våra vägar! Kussen och jag gick då till Nya Musik och jag rådade då inhandla cd:n, som jag inte ångrar, vilket impulsköp!


Kvällen kommer tillbringas hos L...det ska bli trevligt att umgås med henne! I kväll är det även Enter i Pingst kl 21.30 som vi eventuellt kommer att gå på...! Ska du hänga med??!! Skicka ett sms till mej så kan vi ju träffas där...vore trevligt!

I går var jag och handlade på Ica Maxi. Jag kan säga att det var storhandling som gällde!! Turligt nog så hade jag raggat upp en bil med förare, M och E, som skulle fixa några ärende kring Maxi och förbarmade sig att köra mej till och från Maxi, ja tur va det för det hade aldrig funkat annars!! Det är skönt att ha handlat på sig inför hösten. Man känner sig lite som en hamster...Jag fick en skojig kommentar igår när alla varor skulle packas ner i påsarna. Den löd:
" Inte kan man tro att hon äter så mycket...hon som är såå liten!!"  Nä, kankse inte...(?!) tänkte jag då! Men jag äter för er som inte tror det...!!!

Min kombo har idag lämnat mej...hon skulle spela på en barnvälsignelse i helgen! Men hon är tillbaka på söndag så jag hinner nog inte sakna henne så mycket för det är fullt upp =) Det ska bli en skojig helg..!!

Nu ska jag inte skriva mer utan lyssna på min otroligt braiga skiva (fast den har rullat hela tiden som jag har skrivit detta)....du kan väl komma besök och lyssna på den nån gång...eller lyssna i min iPod!

Ha en trevlig helg vänner! Kan hända att jag skriver i helgen, vem vet?!

Ps: Vad gott det hade varit med lite godis...visst är det gott?

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, ja det kanske skulle va kul, men jag har NOLL taktkänsla typ.. Vet inte om jag vågar =S
Föresten, mitt nummer skickar jag på msn i stället, vill inte skriva det här!
Nästa gång får ni komma å fika på mitt fik!
Kram kram

2007-08-24 @ 20:30:32
URL: http://hemmyh.blogg.se
Postat av: Helena

Jätterolig kommentar föresten!!!! =D =D

2007-08-24 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0