Kanske lite rastlös...

Usch, jag gillar verkligen INTE självstudie dagar...speciellt inte när man inte har nåt att göra!!! Man blir sååååå seg hela dagen!! Ja, min dag började med att jag gick till bibblan på campus kl 8.30, där läste jag ut en kursbok...!!!Därefter kom My och drog med mej till stan som moraliskt stöd!! Jag handlade ingenting - bra gjort!!

Efter att ha varit det moraliska stödet till My så avnjöts dagens lunch här på Åsenvägen...det satt fint!! Huset serverade idag nudlar med en go röra - inte att förakta!! Nä, jag går inte in på detaljerna!!

Nu på kvällskvisten har jag och min kombo My tagit oss en rejäl promenad i raskt tempo....hjälp va det blåser, men det regnade inte i alla fall!! Detta var nog ändå dagens höjdpunkt...härligt att röra på sig!

Nu sitter My och kollar på 24 och jag sitter här i brist på annat att göra!!

Imon är det skola som gäller...fast långt ifrån heldag :( , ja du kanske tycker jag är knasig, men jag har hellre mycket att göra än tvärtom...sån är jag!!

Nä, nu har jag inget mer vettigt att skriva så...

...So long, Good Bye, Auf Wiederzehn (stavas det så?? Det fastnade visst inte efter tre år på högstadiet....)

Kommentarer
Postat av: kombon

hej hopp! mm, dagens höjdpunkt var helt klart promenixen tillsammans med dig - trots att jag hade ont i fötterna! Vår kampsång under promenaden håller, helt klart: "vi går å går å går...! =) nu ska jag ta en tur på bajamajan(!) innan det är dags att krypa till sängs! ses imon, vännen! hoppas du kommer sova lika gott som jag - e trött ikväll! pöss

2007-05-14 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0