Här igen!

Hej där ute!!

Det var ett bra tag sedan jag skrev här...jag har haft så mycket att göra med plugget att jag inte tagit mej tid till att skriva här....! Jag läser nämligen 150% och det känns vill jag lova Er där ute...! Jag har nu fått lära mej begreppet "att ta sig tid" begreppet. Jag som trodde att specialpedagogiken skulle bli en slapp kurs likt AU2, men icke som nicke, vi har istället haft fem uppgifter på fem veckor...! Så nu har jag äntligen fattat vikten av att ha många självstudier dagar...tack att de finns!!!

Ja, men vad är det som hänt sedan förra inlägget....ja, man kan sammanfatta det med följade: PLUGG och lite Immanuelskyrkan! Just det ja, jag höll på att glömma att jag har börjat i en kammarkör där jag äntligen får sjunga klassiskt igen...det känns jätte bra! Jag har längtat lite...:D

Idag har jag haft tenta på första delkursen: barn och ungdomar med utvecklingsstörning. Åh, vad jag inte gillar tenta...det är ju bara till att prestera till ett tillfälle....den är inte bra!! Helgen kommer att innehålla följande:
? Campus firande med Linda och Emmy ikväll, där vi kommer att få skåda Sarah Down Finer och Markollio samt studenterna som tog hem SM i fyrverkeri. Det ska bli apskoj att gå på den festen!!
? Lördag: styrelsesammanträde i Rimforsa hela dagen! Kvällen ska tillbringas i Fjällstugan där det nalkas konsert!!
? Söndag: Shopping på a6 och Ikea. Kvällsmat

MEN var någonstans ska jag hinna skriva klart mitt arbete som ska vara klart på måndag? Som jag heller inte har börjat på....??!! AHHHHHH, I will survive......(at least I think so.....)

Jag måste nog lämna Er nu så att jag blir klar.....

Ha en trevlig och skön alla vänner där ute.....Kram!


Kommentarer
Postat av: ida

Ja det undrar jag med. När ska jag hinna sitta med inlämningsuppg som ska in på måndag. Läser man 150 % borde man få klona sig. :)

2007-09-21 @ 17:37:23
URL: http://zkorpan.blogg.se
Postat av: Carro

Jaa du lilla emelie, det ÄR bra med självstudiedagar, det e ju det jag har sagt! ;) Nu kanske du får plugga i det hårda tempo som du gillar, det va ju bra! :P Nä, jag har faktiskt lite medlidande med dig, det låter som lite väl mycket! =) Men du klarar det! Det vet jag! Sköt om dig!
Kram

2007-09-25 @ 23:14:58
URL: http://carolinalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0