Tvätthögen växer!

Jag förstår inte varför tvätthögen blir så stor sååå snabbt...är det fler som upplever samma "problem"? - det är det säkert! Nu har jag i alla fall kommit till ett läge då högen behövde blir lite mindre, så jag sitter här och funderar på om jag skulle ta och göra nåt åt det idag eller efter denna lååååånga helg som kommer?! Men jag har nog kommit fram till att jag tar det efter helgen och det var väl tur för precis nu sa Emmy att jag skulle hänga med henne och fixa lite grejer på stan!! Jag skulle ju i för sig kunna säga NEEEEJJ, men vad gör man inte för att slippa tråkiga saker som att tvätta!!!

Nu ska jag skriva om att jag har ett lite speciellt uppdrag här på Åsenvägen. Det är nämligen att ta ner den llilla lapp som finns på alla dess linnen som Emmy har på sig dagarna i ända. Varje dag tror jag att jag får gå och lägga ner dem. För på nåt komstigt vänster så varje gång Emmy tar på sig ett linne så tycks alltid den lilla lappen i ryggen hamna uppåt! Konstigt va?! Visst är det ett ärofyllt uppdrag...Kan inte nån där ute i kablarnas andra ände skriva om ett uppdrag som just du har?!! Snälla!

I kväll är vi några tjejer som ska upp till Fjällstugan...jag funderar allvarligt på om jag skulle ta bussen dagen till ära. För jag måste erkänna att jag har lite biverkningar av Body Pumpen igår, men det är härligt!! Ja, om det nu är någon som skulle tro att jag inte kan gå så är det fel....men idag är det bekvämligheten som tar över! Men vem vet jag kanske ångrar mej innan kvällen kommer...eller att nån rackare övertalar mej att vandra den braaaanta backe upp till Dalvik!

Alla mina människor - Ha en trevlig helg!!
Här kommer en stor helgkram....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0