Sol sol sol

Nu har ÄNTLIGEN solen hittat till Jönköping...efter en disig morgon med fuktig luft så hittade solen fram mellan alla dessa gråa moln som fanns på himlen. Jag kan verkligen känna hur man blir glad i hela kroppen av att solens strålar träffar kroppen - jag behöver verkligen solen!!! 

Stora delar av dagen har jag varit i skolan. Det började med jag tillsammans med mina studiegrupps kompisar skulle börja skriva på ett arbete som ska vara inne imon. Efter en tid framför datorn så var det dax för lektion. Därefter en låååång stund framför datorn för att skriva klart arbetet utan en ordentlig lunch utan endast en fjuttig lite macka! Men det har gått bra - det är klart nu! Imon blir det redovisning!

Eftermidagen - kvällen kommer att innehålla följande:
♣ Skriva klart en reflektion kring fyra böcker
♣ Vara social mot min kombo Emmy
♣ Smaka deg av Emmy som bakar...:D
♣ Träna BP
♣ Spela lite piano, gitarr och sjunga
♣ Läsa lite kursböcker...

Nu ska jag börja med nåt av det....Kram kram på Er!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag tror Emmy skulle bli mkt gladare om du är social MED henne istället för MOT :p
tycker inte du ska städa hela torsdagen....tkr vi kan hitta på nåt kul oxå. 6 dagars "ledigt", de är sjukt. hoppas solen håller sej framme alla 6 dagar, då har vi en prima tan tills på tisdag :)

2007-05-22 @ 17:30:32
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0