Jag ger svaren!

Senaste impulsköp: Ett super snyggt tyg från torget...:D
Bästa promenad: När jag och Emmy var ute och vandrade i Kortebo...vilken utsikt över Vättern!!
Favoritdryck: Kossa, kossa, kossa - mjölk, mjölk, mjölk
Favoritgata: Äh, jag vet inte...kanske Åsenvägen?! 
Bästa musiken: Det är bättre att jag skriver vad jag INTE gillar: Bo Kasper (fast jag har lärt mej att lyssna eftersom Emmy gillar det MÖE) och dansband, tung metall...
Reser helst till: Bergen så att jag kan åka slalom....fast skulle gärna även vilja resa till nåt varmare land!!
En bra gå bort-present: Ja, jag säger väl en godis tavla! 
Favoritlyxartikel: Plattången - hur kan man leva utan den?!
Älsklingsljud: Det är ju mysigt med smatter på husvagnen när det regnar, men jag vet inte om det är favvo ljudet. Jag säger passss
Tidning jag gillar: Vetlanda Posten, speciellt familjesidorna(!!) man har ju kommit upp i den åldern då man alltid känner igen något namn...
Favvosajt: För tillfället så svarar jag alla de människor som har bloggar eller MSN (om det nu är en sajt??!!)
Hit bjuder jag mamma och pappa på middag: Kinamat, så det skulle nog vara Soya, China Palace eller Shanghai eller nåt..
Favoritförort: Ekenässjön..:D
Fikar gärna på: Oj oj oj det spelar inte så stor roll bara det är gott fika så!
Favoritbutik: Det är farligt att gå in i Vero Moda för det är svårt att gå utan kasse därifrån, så mitt svar blir Vero Moda
Bästa lunchställe: Alcamo på Öster. De serverar helt klart Jönköpings bästa sallader
Favoritgrönsak: Gurka
Favoritfärg: Svart och vitt
Favoritbil: Audi TT
Favoritdjur: Det får väl bli häst då...getter är söta med
Världens bästa nu levande regissör: Kan inte sånt...men jag säger Emelie Johansson...:P
Stjärna jag vill träffa: Oj, jag skulle nog bli så nervös så jag slipper nog...men vore jag tvungen så skulle det nog vara en sångerska eller en sångare
Favvoskor: Jag är verkligen svag för skor...gillar alla mina skor! De är alla valda med omsorg...
Motionerar: Ja, lite
Mest överskattade affär: Märkesbutikerna...man ska inte tro att de är producerade under bättre förhållanden för att de är dyra...
Mode jag aldrig vill se igen: Konstigt nog så vänjer man sig när modet kommer trots att man tidigare tyckte att det var super fult
Bästa käket: Taco...det smakar alltid bra!
Dansar helst till: Musik
Senast gnolade: Gnolar inte, sjunger istället, men jag vet inte vilken det var!!??
Senaste fyndet: En grej från MQ som kostade 50kr
Bästa romanen: Gillar inte att läsa...läser bara det jag måste!
Bästa diktsamlingen: Pass
Favoritprodukt på Apoteket: Alvedon
I min iPod: Har jag massa med musik
Användbar pryl: Gummibandet till håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0