Hem hem

Nu sitter jag här hemma i Ekenssjön. Det är härligt att komma hem och besöka familjen...det är sån service när man är hemma, allt liksom bara fixar sig själv - det kallar jag LYXIGT!  Åh, nu när jag satt här och tittade på vilka bilder som jag har här under min mapp, så kom jag inte på Sälenresan 07 - åh, va jag vill åka slalom!! Ja, jag vet att det kanske är liiiiiite fel säsong för det nu, men åh va härligt det är att åka slalom!! Längtar redan till vintern 2008!!! Om det är någon som läser detta och inte har åkt slalom så vill jag bara säga att: GÖR DET!!!! Det är aldrig för sent!!! Min morfar åkte skidor första gången i en ålder runt 70år - det kallar jag coolt! Ja, ni skulle ha sett honom...ja jag tror att ni kan tänka er själva hur det såg ut!

Över till nåt helt annat, jo vädret! Det är verkligen inte soligt idag, det är ett enda stort grått moln som har stannat över just Jönköping men som även fanns i Ekenässjön när jag anlände (det är kvar nu med!). Detta STORA moln har även en liten finess som att släppa ut lite vattendroppar då och då. Förvisso så behöver naturen mer vatten för att växa, men jag vill verkligen inte växa mer så jag håller mej inne! Det finns ju andra människor som har behov av att växa och det de scouter som är ute och hajkar denna helg, fast jag vet egentligen inte om det blir mycket större, möjligtvis liiiiite klokare?! De har det säkert skoj tillsammans...Hoppas bara att de inte fryser!! Själv har jag bara varit en så kallad miniscout, så jag kom inte så långt i scoutstegen!

Vi få se när jag skriver nästa gång...!!
Kramar till Er alla!!

PS: Jag gick till Fjällstugan igår...det var hett!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0