Här kommer lite till...

Vad är klockan? Exakt 17.41
Mitt namn som står på födelseattesten: Emelie Johansson
Smeknamn: Mimmi eller Emmie (släkten säger så)
Piercing: Nä, men fyra hål i öronen!!
Ögonfärg: Blå-gråa, du kan kolla när du träffa mej om du vill...:D
Födelseplats: BB i Eksjö
Älskat någon så mycket så du gråtit: Helt klart JA!
Varit med i en bilolycka: Nej som tur är!
Favoritdag i veckan: Fredag, precis när det ska bli helg!
Favoritblomma: Oj oj oj, men jag svarar liljor...
Favoritsport att titta på: Speedway, helt klart VMS Elit (det är speedwaylaget från Vetlanda!!!)
Favoritdrink: Är inte så drinkig av mej, men jag säger cider
Favoritglass: Lakris
Disney eller Warner Bros: Ingen tvekan DISNEY!!!
Vilken färg har din sovrumstapet: Cremefärgade med gröna strips på...kan inte förklara bättre!
Hur många gånger kuggade du på teoriprovet: Nada
Vem fick du ditt senaste mail ifrån: Det var från en barndomskamrat som ska gifta sig i sommar..:D
Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på: Jag skulle inte köpa nåt på kredit - är INTE för det!
Vad gör du oftast när du är uttråkad: Sitter framför denna dumburken eller spelar gitarr, piano och sjunger...
När går du och lägger dig: Ja, inte är det på morgonen iaf...men runt 22-23 nån gång...
Vem kommer att ge en kommentar på detta inlägget: Ja, det skulle kunna vara vem som helst men jag svarar L i alla fall.
Favorit-TV-program: Men in trees och Grey´s Anatomy, så onsdagskvällarna är redan bokade - tyvärr!!
Vad lyssnar du till just nu: Detta är inte frivilligt men skrattet från tv:n där Emmy hänger just nu. Hon kollar på AFV (Amerikas Roligaste Video, som det heter på svenska)
Vilken är din favoritfärg: Ja, vill nog svara svart, om det nu är en färg, annars säger jag...alla färger!

Kommentarer
Postat av: Helena

Roligt att läsa, kanske tar å snor dina listor från dig :-)

2007-05-29 @ 18:55:13
URL: http://hemmyh.blogg.se
Postat av: Linda

om L är jag så fick du ett poäng där...haha =)

2007-05-29 @ 20:35:00
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0