Var är trampan?

Idag har varit min första jobba dag! Det har gått bra...det har för ovanlighetens skull inte varit så mycket att göra idag, men det blir väl värre imon! Det är ju självaste midsommarafton imon  och min dag kommer se ut som så att jag kommer att arbeta till kl 15.45, därefer blir det till att åka hem och byta om för att sedan dra sig till Jkpg för att träffa min vän Linda. När jag har hittat henne någonstans på öster ska vi dra vidare till Nyhem! Nice nice! :D

Jag har verkligen funderat på detta med blogg...JAG ÄR VERKLIGEN DÅLIG PÅ ATT SKRIVA HÄR!! Ni får helt enkelt räkna med att det går en bra bit mellan varven och mina uppdateringar på min kära blogg....

Ja, var är trampan? Så här ligger det till. Idag när jag skulle cykla till jobbet så hittade jag inte någon lämplig cykel, vilket gjorde att jag var tvungen att ta pappas cykel. Ja, min far han är liiiite länge än jag så när jag skulle cykla iväg så kändes det nästan som om "var är trampan". Som tur nog så satt jag inte och vippade på rumpan när jag skulle hitta trampan, det hade ju bara varit för mycket alltså! Sånt ser ju bara FÖR dumt ut!! Jag måste nog ta och fixa en annan cykel, kanke min egna cykel, men den är sååå trög att cykla med, nä det vill jag inte...jag hittar en annan istället...! :D

Nu ska jag var lite social mot min familj innan jag hittar John Blund...

Ha en bra midsommar kära friends (ta hand om er i trafiken)...Kramar!

Kommentarer
Postat av: Linda

NJEEET, du ska vara social MEEED din familj :D
jag hoppas oxå de blir nice nice imånkväll...jobba lugnt! jag softar här i stan så länge...på självaste midsommaraftonen. tror minsann fröken B fixar en liten överraskning till den lååååånga bilresan. Vad säger vi om de??

2007-06-21 @ 21:53:46
URL: http://lindaijnkoping.blogg.se
Postat av: Anonym

vi har absolut inte något överseende med "en bra bit mellan varven". här gäller de o uppdatera....!

2007-06-21 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0