TRÖTT

Idag fick jag ett ryck...som jag skrev i tidigare inlägg så ville jag klippa mej. Idag blev det sanning! Så nu sitter jag här och drar i mitt hår...nä inte riktigt men! Skönt att få bort lite hår...=)

Efter att jag klippt mej så åkte jag upp till a6 där jag och Emmy träffade Emmys syster och hennes 7 veckors gamla son - åh, vilken gullig pojk!! Bäbisar är verkligen söta OCH de luktar så gott!! Mysigt!!!

Det var sååååå segt att stiga upp idag!! Jag började skolan kl 8 idag, men jag ska säga er att ha haft maraton igår och efter en intensiv vecka med sena kvällar och tidiga mornar så har jag varit rejält TRÖTT, det är jag fortfarande, men det är bättre!! Det blir till att lägga sig tidigt idag!

Om en vecka så har jag sommarlov! Eller jag vet inte om man kan kalla det sommarlov längre eftersom jag kommer att jobba större delen av sommaren, men jag är ju i alla fall ledig från skolans "tänk"! Det känns lite vemodigt att sluta skolan, för denna terminens kursstudenter har helt klart varit jätteskojiga - tråkigt att skiljas från en sådan bra grupp!! Det har varit oerhört berikande att arbeta med lärare som har andra inriktningar te.x sena-lärarna (högstadie och gymnasie)!!

Jag ska på bröllop i sommar och nu har jag äntligen hittat en klänning som jag ska ha på ett utav bröllopen - den är sååååååå fin! Och igår så köpte jag mej en väska som kommer att passa perfekt till klänningen!! Glory!!

Kvällen skulle egentligen tillbringas med några poolers, men efter veckans trötthet har jag valt att vara hemma ikväll! Tråkigt men behövligt!

Hoppas att Ni mina vänner där ute har haft en trevlig fredag!!
Kramar från mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0