Så blev helgen

Detta har jag gjort i helgen i stora drag:

Fredag:
♦  Skolavslutning: Ja, det var  trevligt att vara med. Det var lite nostalgiskt att stå och kolla på...mina gamla lärare var ju där - jag fick tom en kram av min mellanstadie lärare! Ja, det var en kul tid vi hade, speciellt i sexan! Efter att ha lyssnat på olika klasser (som sjungit/dansat) i typ 50 min. så var det äntligen dax för det efterlängtade sommarlovet för min bror. Detta firades med att vi tog en fika i stan. Tänk att jag får samma känsla när jag har varit och fikat - fy va sött!!
♦ Lagade middag: Idag fick jag vara kocken i huset! Det blev kassler med ris och champinjonsås...
Film: Ja, det blev lite film med. Jag kollade på slutet av min favvofilm - jag grät som vanligt! Sen kollade jag på en film som hette Music and lyrics, den var fin den med!
Ja, fredagen var en mycket lugn och skön dag...det var välbehövligt efter veckans tidigare aktiviteter i Jkpg!

Lördag:
Vigsel: Åh, va det är vackert när två personen väljer att ingå äktenskap med varandra! Även här fällde jag en lite tår.
Dagens filmer: Troja och Happy feat (ja, det är en barnfilm, men det går att titta på det med!! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0