Go Morgon!

Är inne på min fjärde dag i Jkpg...jag ska snart äta lite frulle som betår av en brakfrukost på ägg, smörgås och vatten! Ja, det är så att jag håller på att äta upp det som finns i kylskåpet inför att jag kommer att bo hem hemma i flera veckor! Eftersom jag inte hann att tvätta igår så tar jag och gör det i dag istället. Jag var nere och kollade på tavlan för att boka tid men det är såååå bra med denna tvättstuga för den är nästan alltid LEDIG!! Det gör att man nästintill varje gång kan tvätta när man vill - det är bra!!

Nu kallar min "brak" frukost....

Ha en bra dag! Kramar

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till med den roliga tvätten i dag då! När kommer du upp till jkpg igen? Du får höra av dig så vi kan ta en fika!
ha det gott! kram

2007-06-14 @ 09:38:16
URL: http://hemmyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0