fortsättning på helgen...

lördagen fortsatte så här:
♦ Övning: Blev lite övning inför att jag skulle sjunga på söndagen och spela på ett dop...

Söndagen - full rulle:
♦ Sjunga i Fröderyd:
Jag hade lovat att sjunga på en gudstjänst här. Det gick mycket bra...och var super skoj! Det blev fem sånger sjungna...Det satt med ett amerikanskt sällskap i församlingen. Det var ju lite synd att jag inte visste det innan så hade jag ju kunnat sjunga fler sånger på engelska, men det blev i af en sång på engelska (för det var det jag hade med mej)!
♦ Spela på dop: Efter att precis ha kommit hem så blev det till att stoppa i sig lunchen snabbt för att sedan ta sig vidare till nästa kyrka för att spela på ett dop! Där spelade jag piano till två sånger, som även dem gick bra, vilket var skönt!
♦ Film: Mission Impossible 2 gick på kanal fyra, den hängde jag på att se! Den var spännande!

Jag har blivit en riktig filmtjej...jag tycker att jag kan unna mej det när det är sååå ruttet väder - fy va kallt det är!

Hoppas att Er helg har varit bra som läser detta!!
Ha en fin vecka - jag vet inte när jag skriver nästa gång!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: madde

jag kan säga att det tog evigheter för mig och fixa. nacken höll på att döda mig när jag var klar. Hoppas du mår bra för jag mår prima.
Kram kram

2007-06-18 @ 11:58:55
URL: http://madde86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0