Den utlovade listan

Namn: Emelie
Vad drack du senast: Cider
Vad gjorde du igår kväll: Var hos min faster med familj, när jag kom hem kollade jag på en film innan det var dax att lägga sig inför jobbet idag...
Kan du gå ner i spagat: Långt därifrån...
Vad ska du göra i kväll: Fixa lite till mina vänners bröllop i sommar...:D
Vad ska du göra i morgon: Jobbilijobba
Senaste inköp: Keine anung (stavas det så?!)
Senaste film: Gigli (igår kväll)
Vad har du i ditt fönster: Lite allt möjligt, allt från en havssnäcka till en lampa
Tycker du om att cykla: Nä, men jag gör det ändå...mest i Jkpg - där är det bra!!
Vem sov över hos dig senast: Ja, kanske att det kan ha varit mina två bröder...annars vet jag inte..?
Vad ska du göra nu: Efter detta ska jag som sagt fixa lite med min vänners bröllop...
Vad ska du göra sen: Jag ska göra precis vad jag känner för i den sekunden...med andra ord så vet jag inte
Vem träffade du sist: Packet på jobbet...:P
Vem skulle du vilja träffa nu: O det säger jag inte....:D
Sjunger du i duschen: Det kan hända...jag brukar iaf ibland sjunga upp i duschen när jag ska uppträda
Vem ringde dig senast: Pappa
Vem ringde du senast: Mamma
Hur länge sov du inatt: 7 timmar
När ska du gå och lägga dig ikväll: Inte så sent som igår iaf vet jag, sen när vet jag inte riktigt! Vem vet det förresten?!
Vad gjorde du för tre timmar sen: Lagade tacos till familjen...det var mumsigt!
Vad skulle du vilja göra nu:
Vänner du kan prata om allt med? Gäss
Person du kan lita på till 100%? Ja, det finns...
Har du badat i år? Nix
Tidsfördriv?
Min lilla bäbis - datorn!
Vad heter du just nu på msn: Emelie
Hur många syskon: 2
Kär i någon just nu? Nää
Känner du någon som heter likadant som dig? Japp                    
Morgontrött? Ja, tyvärr är det så, fast har jag en fast rutin på att gå upp en och samma tid en längre tid brukar det gå bättre
När är du född?:  I den fina höstmånaden oktober
Var bor du?: Bigg city Jönköping
Nuvarande hårfärg?: Blond
Riktiga hårfärg?: O ja
Ögonfärg?: Blå
Vad läser du för bok nu?: Inte någon alls...skönt att vila ögonen från att läsa...:D
Humör just nu?: Små glad och mätt
Vad har du för parfym idag?: Nada för svett räknas väl inte..???!!!  :P
Vill du ha barn?: Ja
Hur stort är ditt rum?: 26 kvm, men hela lägenheten är på 70kvm
Har du tv/dator i ditt rum?: Japp, både tv och dator
Piercingar?: Fyra hål i öronen
Tatuering?: Nää
Hur många converse allstarskor äger du?: Inga äkta converse allstarskor, men ett par converse som jag köpte för 99 kr, vilket fynd :D
Brukar du vara osminkad i skolan?: Aldrig..då måste jag vara allt bra sjuk!
Skostorlek : 36-37

Nu va det slut på detta roliga...Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

trevlig läsning :)

2007-06-25 @ 20:58:11
URL: http://lindaijnkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0