Trött på detta...

Ja, det är vad jag är...! Jag har varit så super dålig på att skriva här...Jag hoppas verkligen inte att ni människor har som mål att läsa min blogg varje dag, för det kommer jag inte kunna tillgodose - att det blir uppfyllt...Fy, va jag är flummig även om jag tror att jag har lugnat ner mej lite nu när inte min polare E är här...! Hehe!

Ja det är inte så mycket att skriva om i mitt liv.. Jag jobbar, jobbar, jobbar och jobbar!! Nä, inte riktigt men det känns så.....Jag längtar till skolan och Jönköping!! Snart.....=)

Må så gott friends!
Kram Mli


Kommentarer
Postat av: Linda

höjdpunkten på dagen är att läsa din blogg kära vän... :p

2007-07-28 @ 23:30:48
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Emmy

Hej o hallå vännen! Ska ringa och snacka med dig snart, tänkte jag. Dags för uppdatering!! =)
Hoppas du mår bra!
Själv börjar man jobba imån igen...tre veckor kvar innan skolan ! ! ! =)
PS. Dagens sanning: Emmy har börjat träna!
Puss o kram

2007-07-29 @ 23:03:57
Postat av: Magdalena

Här är jag :) Hoppas resten av tågresan gick bra. Kul att ses! Kram

2007-08-05 @ 19:08:28
URL: http://magdakorven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0