Jag ger svaren...

Hav eller Sjö
Tv eller Dator
Höst eller Vår
Jul eller Påsk
Svart eller Vit
Ipod eller Mp3 (fast jag har en iPod - skit sak!)
VH1 eller MTV (meningslösa kanaler enligt mej trots att jag är musiknörd)
Rosa eller Lila
Hund eller Katt (nä, de är jag för lat för...)
Guld eller Silver
Bad eller Dusch
Sko eller Sandal
Afrika eller Asien
Löshår eller Äkta
Mobil eller Telefon
Klänning eller Kjol
Blond eller Brunett (har varit brunett en gång i tiden, men det var mycket jobbigt att få tillbaka min äkta hårfärg)
Lägenhet eller Hus (är lite kluven i denna fråga)
Vanilj eller Choklad
Ring eller Halsband
Jordgubb eller Hallon
Nyår eller Midsommar
Långt hår eller Kort hår
Nagellack eller Läppstift (lypsyl)
Bil eller Buss
Sanning eller Konsekvens
Blåa ögon eller Bruna ögon
Jeans eller Leggings (hehe..jag är en frusen människa därav detta svar...=)
Snowboard eller Skidor
Harry Potter eller Lord of the Rings
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Plugga eller Arbeta
Christina Aguilera eller Britney Spears (absolut ingen)
Stjärnor eller Månen
Vinter eller Sommar

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad trevligt med lite ny läsning här! Hoppas allt e bra med dig MLI! Stor kram!

2007-07-25 @ 13:02:28
URL: http://carolinalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0