Vilken tvätthöööööööööööög!

Nu håller jag på att springa upp och ner från lägenheten ner till tvättstugan...visserligen så finns det ju hiss, som tur är, men det är verkligen hattigt att tvätta. Det är verkligen påpassning om man vill ha ut maximalt av tiden! Även om jag började ungefär 30 min. innan utsatt tid så är tvätthögen inte klar ännu....puh! Det är minst halva kvar...så det blir till att tvätta imon kväll med...Det är ju inte så jobbigt men det hade varit skönt att ha det klart idag för att kunna göra nåt annat på den tiden imon, men men...Idag kom jag på att det kändes som att vara med i Sikta mot stjärnorna när man går ut från hissen....Ja, jag menar att när man är framme på vån 1 så öppnas ju dörrarna och när man stiger ur hissen så känns det som att gå ut ur den rykande dörr/lucka som "stjärnorna" gjorde på Sikta mot stjärnorna...fast det saknades lite rök...! Men du ska inte tro att jag tog en liten trudilutt i trapphuset, nä jag kunde hålla i hästarna som man brukar säga...hihi! Sjunga det kan jag göra om du får för dej att gifta dej i stället...Ja, på tal om bröllop så ska jag sjunga på ett nästa lördag och har sjunigt på två i sommar! Det är en ära att få sjunga på någons vigsel! Stort liksom...!

Idag har jag haft en självstudiedag...ja, men hur mycket pluggande har det blivit då...jo, det ska jag säga dej: nada!Det har istället varit mycket annat roligt som har lockat som lunch tillsammans med H på Kaffe Paus, det blev en tacopaj som smakade mums! Vilket jag fortfarande är mätt på...! Fixat lite diverse saker kring skolan och hängt med L och E på Kaffe bönan. Wow vilken mysig innegård som man kunde fika i...det är till att rekommendera! Kvällskvisten har som sagt haft sin tyngdpunkt i den gigantiska tvätthöööööögen! Skönt med nytvättat...

Nu är det slut med på detta inlägg för nu kallar tvättmaskinen!

Imon är det föreläsning igen...
Krams...!

Kommentarer
Postat av: Linda

har oxå tvättat today....fast bara två maskiner. men de är segt ändå :) lycka till imån me!!

2007-08-22 @ 22:21:32
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0