Pirat kopia från Linda

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Ett sms från mamma som skrev att familjen skulle åka till ett kärt barndomsminne som inte har besökts på väldigt länge...det är nostalgiskt! Längtar tills dess....

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Borstade tänderna eller plattade håret

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Vilade på soffan

Det sista du sa högt?
"Kan inte du känna att du behöver nåt sött efter du har ätit mycket fiber/fullkorn i lunchen?"

Det senaste någon sa till dig:
Jo!

Vad ha du druckit idag?
H20 (kemisk beteckning för vatten) och mjölk

Vad var det senaste du åt?
Russin efter maten

Vad var det senaste du köpte?
Kollegeblock

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit

Vad är det för väder hos dig nu?
Mulet och lite småkyligt

Godaste glassmaken?
Salt lakrits

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
O ja

Sover du tungt?
För det mesta...dock inte de två nätter som varit!

Drömmer du mardrömmar?
Ja, det kan hända...

Trivs du med ditt jobb?
Mitt jobb är studier och jag svarar JA! Det är trevligt med studentlivet...det är dock inte såååå fet lön!

Favoritklädsel?
Myskläder

Favoritlåt just nu?
Come what may från filmen Moulin Rouge

Vad ser du om du tittar till höger?

Mycket...först och främst den fina tavlorna som sitter över soffan!

Vad gör dig glad just nu?
Att se....

Vad ska du göra härnäst? 
Cykla och handla på Ica Maxi med kombon (som ska gå..:S)

Höger el vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Lite down eftersom jag har lite huvudvärk

Favoritgodis?
Lakrits

Kläder just nu?
Svart kortärmad polo, svarta strumpbyxor och jeansshorts!

Sommarplaner?
Sommarens standard som inte kan missas - HÖNÖ

Hur många kuddar sover du med?
Ett huvud - en kudde :P

Spelar du ngt instrument?
Jau..rösten (det räknas som ett intrument om du inte visste det...!), piano, gitarr, fiol, kazoo

Morgon eller nattmänniska?
Hmm, jag svarar inget...! Men måste jag välja så skiver jag kvällsmänniska....Gillar regelbundna tider!

Vad är viktigast för dig?

Familjen, vänner, Jesus

Är du kittlig?
Nja, oftast inte...har lärt mej att inte vara det förutom på ett ställe...

Snarkar du?
Nä, men kan prata i sömnen

Stjärntecken?
Vågen tror jag...?!

Äckligaste insekten?
Jag höll på att skriva råtta men det är ju ingen insekt! Vet inte riktigt men jag skriver mygg för de är sååååå "kliiga"

Stökigt el välstädat?
Välstädat, är en aning pedant ibland!

Längtar du mest efter just nu?
...att huvudvärken ska försvinna!

Kommentarer
Postat av: Carro

Intressant läsning! =) Man skulle vilja ha följdfrågor på några av dina svar... =)
Hoppas huvudvärken har gått över nu!
Kram

2007-08-24 @ 15:45:39
URL: http://carolinalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0