Nice day! som det heter på engelska

I dag har varit en trevlig dag...jag har varit hos min vän Linda (jag vet inte hur man länkar till henne...:S ) på besök större delen av dagen...Dagen började i alla fall med att jag, E och far åkte och storhandlad i stan. Efter detta roliga uppdrag åkte jag ut mot Sheerwoodskogen där en cool tjej väntade...Väl där i denna mysiga miljö (som råder där ute hos Linda med fam.) hade vi trevliga timmar tillsammans. Vi fikade även en mycket god biskvi i Bäckabys församlingshem - den är VERKLIGEN TILL ATT REKOMMENDERA!!!! Det är sista veckan som församlingshemmet är öppet sååååå se till att åka och smaka på den förföriskt goda kaka som ligger där och väntar på att du ska sätta dina tänder i den...:D Så jag säger....TACK L!!!

Nu på kvällskvisten har jag fortsatt på min stickning...ja, för dej som inte vet detta så har jag börjat sticka...ja det är verkligen skojigt att sticka. Jag håller på att sticka en halsduk...hoppas att den blir bra...den blir i alla fall mustig!!

Imon är det jobb, en kvällstur. Den innebär 9.30 till 18, jag gillar inte den turen så jätte mycket beroende på att den är så ensam. Man arbetar själv i två timmar, vilket jag inte gillar.....



Kramar friends!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

får man fråga hur en mustig halsduk är??
tack för en trevlig dag i af...
kraam

2007-08-16 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0